sobota, 2 stycznia 2016

Zdrowy Deser Z Awokado

Każdy z nas ma czasem ochotę przekąsić coś słodkiego.
Ja niestety należę do tych osób, które jeszcze do niedawna musiały zjeść chociaż kostkę czekolady dziennie. Zdecydowałem, że muszę z tym skończyć. Przyznam, że na początku było mi bardzo ciężko, dlatego zacząłem szukać jakiś zdrowych alternatyw. Tak trafiłem na pyszny mus z awokado!! 
Jak go przygotować? Myślę, że nie może być nic prostszego. Wystarczy wszystko zblendować!
 
Czego potrzebujemy?
-1 awokado
-mleko
-2 łyżeczki miodu
 
Mleka dodajemy na oko, zależy jak gęsty mus chcemy.
 
 
 
  Dlaczego mus jest tak zdrowy?
Awokado ma mnóstwo korzyści zdrowotnych. Jakie?
1.Zawiera jednonienasycone tłuszcze, które budują zdrowie serca i pomagają obniżać ciśnienie krwi.
2.Obniża poziom złego cholesterolu.
3.Jest bogate w kwas foliowy i luteinę
4.Wspomaga spalanie tłuszczu na brzuchu i nie tylko!
I wiele wiele innych.
 
Spróbujcie koniecznie!
Smacznego :)
 
   
 
 


0 komentarze:

Prześlij komentarz