niedziela, 17 kwietnia 2016

Luxurious sporty #ootd



Na samym początku chciałbym Was przeprosić za długą nieobecność na blogu. Zaczęło się od problemow zdrowotnych, które trwały dość długo, a potem jakoś nie umiałem się zebrać. Postanowiłem, że zrobię sobie przerwę i dam sobie odpocząć, żeby wrócić do Was z nowymi świeższymi pomysłami.
Pomyślałem, że najlepszym początkiem na powrót będzie przedstawienie Wam mojego najnowszego outfitu! Nazwałem go "Luxuriou&Sporty #ootd" ponieważ nie jest on typową sportową stylizacją. Mam nadzieje, że się Wam spodoba i zainspiruje Was do tworzenia własnych świeżych i niebanalnych stylizacji!!

Buty | Adidas | 349,99

Spodnie | H&M | 79,99

T-shirt | H&M | 29,99

Czapka z daszkiem | Nike | 79,00









3 komentarze:

  1. Jaki mega post i stylizacja,kc ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki mega post i stylizacja,kc ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać czapki z daszkiem są cały czas w modzie i jakoś za specjalnie mnie to nie dziwi. Tym bardziej, że ja również lubię nakrycia głowy i jeśli mam okazję to oczywiście je zakładam. Bardzo podobają mi się kapelusze ze sklepu https://hatfactory.pl/ więc na dobrą sprawę tylko tam je zamawiam.

    OdpowiedzUsuń