niedziela, 17 stycznia 2016

Czego nie może zabraknąć w męskiej szafie? Cz. I

Czego nie może zabraknąć w męskiej szafie?

Na samym początku chciałbym Was przeprosić za małą aktywność na blogu i na Instagramie, ale dopadła mnie pierwsza sesja w życiu. Jestem dopiero w połowie, a już czuję się jakbym cierpiał na przedawkowanie wiedzy (zostawiam do interpretacji). Przez tak długą przerwę wybiłem się z rytmu i przyznam szczerze, że trochę mi zajęło zanim wpadłem na to o czym może być mój kolejny post. Uznałem, że taki post prędzej czy później musi pojawić się na moim blogu więc dlaczego akurat nie teraz?

1.Marynarka

Myślę, że nie muszę tłumaczyć się z tego wyboru. Każdy z nas powinien mieć w swojej szafie marynarę- czy to w wersji casual czy bardziej eleganckiej. Jedno jest pewne! Marynarka jest świetną bazą do do stworzenia świetnej i modnej stylizacji.

| Zara |

 
 
| H&M |
 
 

 

 
2. Sweter 
Prosty i wygodny + zawsze modny 
 
| Zara | 
 


 
| Zalando |
 


 
3.Koszula
Marynarka i koszula to jest coś co po prostu powinniśmy mieć w naszej szafie- chcąc czy nie.
 
| Ralph Lauren |
 
 
| Zara |
 

 

 
 
4.Sztyblety
Każdy powinien znać, każdy powinien mieć!
 
| H&M |
| Zigin |
 

 5. Zegarek
Niby nic, a jak potrafi podrasować naszą stylizacje.
 
| Calvin Klein |
 
 

 

 
| Michael Kors |
 
 
 
To tyle w części pierwszej, już za niedługo część druga!
Zapraszam
@Silesianfashionista
 


0 komentarze:

Prześlij komentarz